درج شده توسط: روابط عمومی

رئیس دانشگاه و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند

02 Mar 2024

کد خبر : 4286823

تعداد بازدید : 4981

 رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، در پیامی مشترک از حضور بصیرتی و آگاهانه ملت شریف ایران به ویژه مردم عزیز استان قزوین در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، قدردانی کردند.

دکتر سیدعلی قاسم‌زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) و حجت الاسلام منصور زارعی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، در پیامی مشترک از حضور بصیرتی و آگاهانه ملت شریف ایران به ویژه مردم عزیز استان قزوین در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، قدردانی کردند.

 

متن پیام:

"از دست و زبان که برآید     کز عهده شکرش به در آید"

صفحه ای دیگر از کتاب تاریخ اجتماعی-سیاسی معاصر ایران اسلامی ورق خورد و  بار دیگر مردم ایران به ندای رهبر خویش لبیک  گفته و در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی گامی بلند برای ساختن آینده خویش برداشتند و نشان دادند مرد میدان های سخت اند و با وجود ناملایماتی که از داخل و خارج بر آنها تحمیل می شود از مشکلات نمی هراسند و پای در رکاب آماده بازسازی و بازآفرینی  بهتر کشور خویش اند.

 امروز وقت آن است که نمایندگان برگزیده ملت، به وعده و پیمان خویش با مردم متعهد باشند و به دور از هرگونه سوءاستفاده از موقعیت کسب شده با در نظر گرفتن حقوق مردم و حقانیت خون شهدا از هرگونه کم کاری، منفعت طلبی، باندبازی و ... پرهیز کنند و با قانون گذاری درست، تصمیم سازی سازنده و نظارت برای اجرای دقیق قوانین وضع شده و پاسخگویی در برابر عملکرد خود مردم را ولی نعمت خویش بدانند و رضایت آنان را بر منافع فردی و حزبی ترجیح دهند.

به امید آنکه مجلس جدید الگویی تام و تمام از تجلی حاکمیت مردم بر مردم و بستر امیدآفرینی و بازگشت سرمایه اجتماعی و  اعتماد ملی باشد. بی گمان نگاه مردم محور مجلس دوازدهم می تواند به کمک دولت مردمی نوید آغاز فصلی جدید برای گره گشایی از بحران ها و آینده ای پرامید و بالنده برای کشور در همه عرصه ها بویژه در بستر اقتصادی و فرهنگی باشد.

به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاهیان استان ضمن قدردانی از آگاهی و بصیرت همیشگی ملت بزرگ ایران -که متعهدانه به تعیین سرنوشت خویش غیرت ورزیدند- از درگاه خداوند منان برای همه کسانی که در ایجاد شور و نشاط و فضای رقابت و رفاقت و برگزاری سالم این انتخابات کمر بسته و رضای حق و خلق را برگزیدند، از جمله وزارت محترم کشور، مدیران زحمت کش استانی دخیل در انتخابات، عوامل کارگزار صندوق های رای، نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نیروهای انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران و بسیج مردمی -که حافظان امنیت و سلامت انتخابات بودند- صمیمانه تشکر می کنیم.

از جامعه دانشگاهی بویژه دانشجویان عزیز و تشکل های دانشجویی و بسیج سه گانه دانشگاهی (بسیج استادی، بسیج کارمندی و بسیج دانشجویی) که با برنامه های متنوع بر شور و نشاط اجتماعی افزودند، همچنین از ارباب رسانه که ایثارگران و با احساس مسئولیت روایتگر حقایق و برانگیزاننده جریان های فکری و آگاهی بخش مردم بودند، صمیمانه سپاسگزاریم. از درگاه خداوند منان سربلندی و سرافرازی ملت ایران و سلامت و سعادت همه مردم  شریف استان قزوین و توفیقات روزافزون منتخبان ملت را در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری  آرزومندیم.

 

سید علی قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)

منصور زارعی، مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین

0 Comments